Sonntag, 14. Mai 2017

SINAN KËRPAÇI: CIKËL POETIK

PRE`

Dua të m`i vrasë damarët e qafës femra
që ende s`e kam dashuruar deri në fund.
Të m`i vrasë në breg të Jonit
te Shkëmbi i Pëllumbave
sapo të lëshohet shigjetë një pulëbardhë
për të marrë në sqep prenë më të parë.


Si sqepi i pulëbardhës të jenë gishtat e saj
kur të më vrasë damarët sa të m`i çajë
për t`u ndjerë unë pre` deri në fund:
të vërshojë gjaku në dy palë buzë.


MË KËNDSHËM


Përse themi: “Gëzuar Vitin e Ri!”
me fjalë të përditshme,
kaq vulgare
dhe nuk provojmë të shprehim
magjinë e urimit më këndshëm,
me batuta;
përse nuk i ngarkojmë duart
me “gurë”
dhe të qëllojmë
sa ta rrëzojmë fare
pemën që është mbushur
plot me fruta?!


MË KËNDSHËM



Përse themi: “Gëzuar Vitin e Ri!”
me fjalë të përditshme,
kaq vulgare
dhe nuk provojmë të shprehim
magjinë e urimit më këndshëm,
me batuta;
përse nuk i ngarkojmë duart
me “gurë”
dhe të qëllojmë
sa ta rrëzojmë fare
pemën që është mbushur
plot me fruta?!


S`TË KAM LARG


Joni nuk është më joshës se ti
në dy dete që i marr me “pash”,
një mjet shpëtimi s`ka ç`më duhet
kur s`të kam larg.

Nëse një nga ne rrezikohet të mbytet
krahët e mi kthehen në rrema
dhe ti pa komandë bëhesh varkë

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen