Mittwoch, 30. Januar 2019

Haxhi Muhaxheri: UJK MË ËSHTË BËRË VETJA

Haxhi Muhaxheri   /   Foto e vitit 1997


UJK MË ËSHTË BËRË VETJA

1.

Përditë zgjohem me mendjen në ty
Shtegun mbuluar e ka bloza e dëshirës
Më përvëlon malli
E veten ngushlloj me letra dashurie

Më kot mundohem të mësoj
Kobi je ti që më sillësh vërdallë
A fati im i çalë
Që më shpie drejt çmendisë
Lule ferri je a lule parajse
Bukuri verbuese 
A kumt orësh të liga
Lojtare netesh të humbura
A sëmundje që nuk shërohesh
Pjellë mortore a gjemb durimi
Çelës enigmash a nepërkë syri
Si ta kuptoj moj - Më thuaj...

2.

Më shanë
Pse me emrin tënd
Pagëzoja yjtë lumenjtë përrallëzat

Më qeshen
Për lutjet e mesnatës
E psherëtimat krismë qielli
Për ëndrrat e harlisura
E lotin e buzëqeshur
Për ditet që më iknin
Sy njerëzve të hekurt

Dhëmbet u ranë së qeshuri
E Peruni i Madh*
Hiqte valle mbi kockat tona

3.

Ti nuk erdhe e dashur
E në shpirt
Termete shkaktuar më ke

Ti duhej të vije
Bashkë me pranverën
Dhe këngët e të lashtave

Portë e hapur të pret
Dhe karafil i vyshkur
Ne dorën time

Eja e dashur - Eja...
Ujk më është bërë vetja

Prishtinë 1995
_______
* Peruni i Madh - Zoti i Sllavizmit

                                                                - - - - - - - - - -

Disa nga komentet në Facebook


Myrteza MARA:
"Poetit i mjafton nji dhimbje",- ka thene i Madhi Fatos Arapi. E pra, kush me mire se dhimbja, se malli, se kujtimi, brenga e pezmi mund te lidh aleance me Muzen? "...Me emrin tend pagëzoja yjtë, lumenjtë, përrallëzat!"...

Fehmi BERISHA:
Thërret thellësi e shprtit.Thërret ndërgjegjja e pastër lot. Pengesat janë të mëdha,duhet kaluar. Pritja e pambarim të bënë edhe ujk,bënë rrëmuj shpirtërore...
Një poezi e cila përmes metaforave të përdorura bukur shpreh botën dhe gjendjen shpirtërore protestuese të autorit.

Fran TANUSHI:
Poezi impresionuese. E lexova me ëndje, madje disa herë, poezi mjaft e bukur. Uroi të jetë jetësuar dëshira , (e dëshiruara të ketë ardhur) dhe nga ujku të ketë mbetur një qenxh i alpeve tona...

Naim ZHINIPOTOKU:
Nje krijim i kohes se djalerise do thoja, nostalgji se kaluares. E thurrur me metofore te ngjeshur, poeti rrefehet kjarte dhe sinqerte, duke hyre e dale horizonteve te tera si shprehet edhe Ai vet, çmendurisht...por e tille eshte dashuria ne djaleri, kur humbesh e tretesh pas saj...

Adem GASHI:
... Haxhi, ujku poetik nuk paska fjetur!

Skënder BRAKA:
Poezi e mrekullueshme. Vargje përplot ndjenjë.

Tonin NIKOLLI:
Poeti me kete poezi mjaft te bukur dhe te realizuar artistikisht evokon nje dashuri te madhe per te cilen eshte gati te sublimohet.Kete dashuri e enderron si nje melhem qe do te sheroje shume plage pernjeheresh,por nje eshte me kryesorja, SHPIRTIN.

Jeton MUÇOLLARI:
Ti këndosh dhimbjes është dhimbje më vete, por dhe shpresë dhe qetësim i shpirtit, vargje që të tërheqin njëri pas tjetrit.

Valon RASHICA:
Përshkrim i bukur i një ndjenje që karakterizohet nga një pritje plot mall, nga pritja për më të dashurën. Kjo pritje duket sikur ka shkaktuar një konflikt të brendshëm shpirtëror i cili tashmë ka arritur kulmin e vet dhe i cili mund të pushojë vetëm kur të përfundojë kjo pritje: Eja, Ujk më është bërë vetja. Poezi e metaforuar bukur dhe e ilustruar edhe me teza dhe antiteza që theksojnë një dhimbje shpirtërore të shkaktuar nga malli.

Bujar SALIHU:
Ujk i dashurisë dhe ujk i poezisë...

Pëllumb TARE:
Kjo "ulerime" poetike vjen si si klithje e shpirtit, nga malli, nga pritja; ku poeti, me emrin e te dashures, pagezon yjet, lumenjte, perallat... Poezi shume e ndjere, ku fjala ujk vjen njerezore.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen