Sonntag, 24. November 2019

Buqetë poetike nga Fadil Halimi

Fadil Halimi

1. Shekulli i mortit 

Fundi  i shekullit  XIX 
Nuk është veç një rrëfim i legjendave, një mit…
Por shekull i mortit, i rrugëve të pakthim

Ishte një dimër i egër, binte shi i zi në pikëllimë
Iknim rrugëve të pakthim prej Naissusi për Tullar,
Rëfente gjyshi…

Sikur në shekujt  e legjendave
Pas lamë shtëpitë e braktisura
Ëndërrat, dashurinë, fëmijërinë

Me këmbë nën dhé baba
Shqyente orteqe malli e dhembje
Me vajin e nipit të posalindur

Këtej lumit të vrarë për herë të mbramë
Gjyshi e kujton këngën me fyell, lisat e gjallë…
Ato fusha të paanë, pa diell, pa qiell

Përsëritshëm prapa perdeve të mashtrimit 
Fati im po shkruhet me alfabet të panjohur
Sikur në shekullin e mortit



2. Armiqtë e atdheut

Lufta dhe vdekja
Nuk është historia që e kujtojmë sot
As rrëfimi i rrejshëm për heroin në bronz

Në kohën barbare 
Ka pasur më shumë dashuri  se sot
Atdheu im i vrarë në dritë të hënës

Tregimi i nisur për luftën dhe vdekjen
është ngatërruar në gjymtyrë të gjarpërit

Armiqtë e atdheut kanë gjak në shuplakë 
Dhe shkëlqim vrastar



3. Ëndrrat e ndaluara

Çdo mëngjes i lexon ëndrrat e mallit
Të ndaluara për këtë letër

Fjalët dhe çastet më të ëmbla 
i kam hedhur në lumë
Për të mos mbetur asnjë gjurmë

Përgjithmonë 
është ndarë rruga e gjatë e jetës
Për t’u takuar në stacionin e njëjtë

A besohet 
në të paarritshmën deri në frymën e fundit 
fluturojmë për t`i prekur yjet 

Sa herë fytyrat ndërrohen në pasqyrë



4. Kohë barbare

Hija ime krijon portretin tënd, frymën
Dhe atë që i mungon shpirtit
Hija jote
Flet me muret, me letrat e zverdhura
Para pasqyrës magjike rri gaditu
Vrasës të egër të ëndrrave jemi bërë
Si në kohët barbare
Kemi mbetur hije e gjallë, hije e vdekur



5. Libri i mosdurimit

Nën ombrellën e verdhësisë
Gjak i ndezur damarëve
Pëlcet harrimit të zgjatur

Me buzë të etura
A gjymtyrë të thyera
Ajrit të helmuar frymojnë

Në pasqyrën e thyer
Gishtat me thonj të përgjakur
Pikojnë deri në gjunjë të lidhur

Këtej lumit të gjallë
Kallet libri i mosdurimit




6. Portret torze

Në qytetin e andrrave të frikshme
Të përcjell trishtimi e hijet e gjalla

Në imagjinatë fluturon gjysma ime te ti
Dhe gjysma jote tek unë
Por kurrë s`u bëmë nji

Në portret torze shikimi i vizlluar
E buzëqeshja e ngrime
Janë mbyllur në rrugicat e jetës 

Qyteti asht shndërruar në pikturë të dekun
Shi plumbi bjen në plagën  e moçme
Dhe era i banë gjethet e verdha

Vetëm në imagjinatë
Ti ishe gjysma ime, unë isha gjymsa jote
Sa mirë që kurrë s`u bamë nji

As tash s’jemi ma
As qyteti i andrrave të frikshme



7. Përsëri, si në fillim

Përsëri, si në fillim
Do të rrëfejmë për ëndrrat 
për letrat e vizatuara në yje

Në atë vend të zhveshur e të mallkuar
i ndamë rrugët 
për të mos u harruar kurrë

Pas lamë ëndrrat në fluturim
Me sy të zmadhuar nga qielli

Sa më larg që ikim 
Dashuria rritet më shumë 
Dhe bëhet e përjetshme

Afërsia na trishton
Në largësi e paarritshmja na mban gjallë

Përsëri, si në fillim
Në gjysmë të rrugës marrim frymë thellë
duke e fshehur mallin në sy



8. Vendi i zbrazët i nanës

E mërkurë e ftohtë, akull në zemër
Ora 16:40,
Viti  2018

Çasti më i pafuqishëm e më i trishtueshëm 
Me u nda prej nanës 
Dhe me pa me sy fluturimin e saj

Fryma jote e fundit jeton në mua
Me erën e bukës
me mërzinë e dhembjen e pafundme

Nanë, të zbrazët e le vendin 
Në shpinë e rritës së nëntë fëmijëve
Duke i thurur andrrat më të bukura

Nanë, askush sikur ti 
Nuk ka ditur me çelë zemrën time
E me i shnoshë dhimbjet 
sikur sytë e tu magjikë

Afër teje, nanë
Gjithnjë diçka e bukur ndodhte

Dumnicë e Poshtme, 10 prill 2019



Fadil Halimi u lind më 21 qershor 1965 në fshatin Dumnicë të Podujevës. Shkollën fillore e mbaroi në vendlindje, të mesmën në Podujevë, kurse studimet e larta për Letërsi e Gjuhë Shqipe i mbaroi në Fakultetin Filologjik në Prishtinë. Me shkrime letrare është marrë që nga koha kur ishte nxënës. Ka punuar gazetar – korrespodent nga Podujeva për gazetat “Rilindja” e “Zëri”. 
Tash punon në arsim si arsimtar i Gjuhës Shqipe në Podujevë. Në vitin 1992 ka botuar përmbledhjen me poezi: ”Proces në kafkë” nga SHB “Rilindja” në Prishtinë. Autori Fadil Halimi do të na vije së shpejti edhe me përmbledhjen e tij të dytë poetike.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen