Donnerstag, 30. November 2017

Gruaja, Matematika, Seksi...

Seksi e vesh apo e zhvesh një grua?

Ideja të shkruaja mbi këtë temë më lindi nga personazhi femër i njërit nga tregimeve që po shkruaj. Gruaja nga e ndrojtur në seks fillon kërkon nga vetja, për të qënë zotëruese ndaj partnerit të saj, të cilin rrezikon ta humbë vetëm për këtë arsye.
Arsyeja tjetër që më tundoj të shkruaj mbi këtë temë është edhe një mentalitet midis përshkrimeve nga autori mashkull dhe autorja femër. Nëse nisemi nga koha, autorët meshkuj janë gjithmonë mbizotërues ndaj temave që trajtojnë mbi përshkrimin ndaj seksit, autoret femra janë më pak të guximshme, sepse paragjykimi është i dukshëm dhe reagimet, frika prej tyre e step një autore.
Seksi është erotikë, nëse përshkruhet nëpërmjet erotikës, gjuhës të saj natyrisht që jepet, shfaqet nëpërmjet bukurisë dhe përcillet tek lexuesi këndshëm. Gjuha e të shkruarit do i përshtatet mjedisit, njerëzve që e flasin? Nga studimet mbi seksin, të bërit dashuri ka një të përbashkët, meshkujve ju pëlqen që partnerja e tyre të flas me një fjalor “ të pistë”, kjo është një faktor që tërheqjen seksuale e shton dhe rrit adrenalinën në çift.
Një arsye tjetër është se fjala “seks”  më është dukur tabu si fjalë,kam qënë e pavendosur brenda vetes nëse duhet të shkruaj tregime të kësaj natyre, pra erotike dhe sa do gjykohem nga lexuesi. Kështu pavarsisht stilit tim të të shkruarit, një pjesë e imja përfshihet me romantizmin tim të ushqyer edhe nga librat klasikë. Më pëlqen të them: Bëra dashuri, ndoshta nga bindja ime që vetëm në dashuri dy trupa të dashuruar mund të jenë në delirin e kënaqësisë dhe arrijnë të gjitha etapat e të bërit dashuri. Pikërisht ky mendim vesh një grua dhe nuk e lejon të shoh përtej murit , i cili e izolon pas vitesh.
Romantizëm apo seks?
Sytë. janë elementi i parë që përcaktojnë tërheqjen, sepse sytë shprehin pastërtinë që ndjen dhe përcakton dëshirën për të qënë me personin e dëshiruar, për të ndjerë përqafimin, prekja e dytë e rëndësishme. Në përqafimin e partnerit marrim çfarë ndjesija jonë ka në ato momente. Na ka zhveshur syri dhe përqafimi, përjetojmë edhe pse trupi ynë është i veshur.
Puthja është aq e dëshiruar, e ëmbël sa humbasim tek mbyllim sytë dhe biem në delirin e dashurisë.
Puthjet të cilat ne gratë i duam aq shumë na zhveshin, na heqin ndrojen dhe na bëjnë të shprehim emocionin tonë për të shkuar më tej me partnerin. Është hap që na tregon se rruga e bukur e të bërit dashuri, seks është e çelur.
Mjedisi, nuk është dhoma, krevati ai që na tundon, por liria që duan dy partnerët për të qënë vetëm, vetëm dhe për të provuar çfarë kërkon rritja e energjisë së dy trupave të tyre. Kjo energji kalon në këmbim mes njëri tjetrit duke arritur pikën më të dëshiruar nga të dy partnerët pas seksit, ky është kulmi i cili trasmetohet në fytyrë dhe sytë e tyre dhe tregon nëse aty vazhdon lidhja e fortë.
Hyra në internet dhe lundrova mbi shkrimet që përcaktojnë jetëgjatësinë e një çifti dhe mbajtjen e pasionit mes tyre gjithmonë në ritëm. Thonë që pasioni shuhet me vitet dhe frika sidomos e gruas që humbet vëmendjen nga partneri i saj rritet.
Pse ka frikë një grua në raport me seksin?
Ka frikë se informacionin dhe përgatitjen e trupit të saj e mban të izoluar nga njohjet dhe njohuritë mbi lojën e seksit. Vitet kalojnë dhe në vend të zhvishet dhe të mos ketë ndrojë për si ndihet dhe çfarë do nga partneri i saj, vishet, vishet dhe paragjykon veten, aq më tepër në çfarë syri e sheh partneri.
Brezi ynë gjithmonë është paragjykuar nga një fjalë: Turp.
Turp sepse nuk duhet gruaja të jetë e para, por ajo ta ndjekë partnerin, në çfarë ai kërkon.
Gruaja ka instiktin e ndrojes, sepse mendon se paragjykohet nga partneri dhe lind një xhelozi e tij, ku ajo i ka mësuar lojrat e seksit. Kjo platitje, mos guxim shuhet vetëm duke biseduar të dy dhe provojnë lojrat, të cilat i japin lidhjes edhe më bukuri. Nga studimet e kryera mbi mardhëniet në çift, mes partnerëve, kjo bukuri zgjat 48 orë, reflektohet dhe pëlqimi për të qënë bashkë forcohet.
Tek ne, tabu, e paprekshmja në dukje mbi seksin, mbulohet jo vetëm vishet, mbulohet deri në fyt si me batanije.
Çfarë rrezikojmë ne gratë nëse nuk zhvishemi nga mentaliteti mbi seksin? Largimin e partnerit tonë, sepse dhe nga ana e partnerit është, ekziston frika nëse duhet me partneren time të kryej lojra të çmendura seksuale.
E para dhe më e rëndësishmja është seksi, loja e seksit.Kjo fjalë kaq tabu dhe kur thuhet, përmendet, shkruhet nga një grua që ka kaluar të dyzetat është për brezin si ne u rritëm një lule mos më prek. Pikërisht nga studimet e kryera përgjigjia është më pozitivja, kjo është mosha më ideale që mardhëniet seksuale kanë kulminacionin e tyre. Siguria dhe besimi mbi çfarë jemi pas një eksperience të gjatë na jep fuqinë seksuale dhe tërheqjen ndaj partnerit më shumë.
Për pikat erogjene tek një mashkull, të cilat rritin edhe më shumë dëshirën seksuale gjatë aktit, të të  bërit dashuri, seks kemi mundësinë të lundrojmë në internet dhe marrim informacionin. Jemi në kohë, ta shfrytëzojmë!



Përtej lakuriqësisë së saj, një tjetër grua

Ajo guxoj të realizonte këto foto. Janë ditët kur ne ishim bashkë. Ky moment është dita e fundit që u takuam. Një ditë e ngrohtë nëntori, megjithëse vjeshtë. Kishim të njëjtin vend ku takoheshim dhe shëtisnim. Ecnim dhe tregonim ngjarjet e ditës të njëri - tjetrit. Secili donte të fliste, tregonte si e kish kaluar ditën dhe në pauza të shkurtra këmbenim puthjet. Ne ishim dy njerëz që nga jeta kishim marr dhe përjetuar " dashuritë", dy njerëz që takoheshim për të këmbyer ndjenjat, emocionin që plotëson dëshirat seksuale. Tani që po të tregoj, mund të shprehem se ndiheshim mirë kur ishim bashkë. Në jetë bëjmë zgjedhje, marrëveshje. Kështu ishim ne, një zgjedhje, një marrëveshje.
Sa herë të tha të dua? Apo ju i shprehët këtë emocion? - e pyeta.
Një mbrëmje tek shëtisnim në rrugët e qeta të qytetit, më tha: Të kam thënë që të dua, më pas më puthi në buzë mbi dhjetë herë. Vetëm atë natë ndodhi. Unë asnjëherë. E dija që një ditë do ikte, do largohej. Trupin e saj nuk do ta prekja, përkëdhelja. Kam mësuar të jem praktik në lidhjet. Përtej lakuriqësisë së saj, admiroja qënësinë e saj, gruan.
Lenë gjurmë lidhjet e kësaj natyre? - e vazhdova bisedën.
Ne burrat, por edhe ju gratë, harroni, pra harrojmë. Erdhët ju që më kthyet në kohë, kjo foto. Në të kundërtën asgjë nuk do kujtoja. Ditët rrjedhin kaq shpejt sa ti duhet të shijosh jetën tënde, pa përmallime. Duart e mia do prekin lakuriqësinë e një tjetër gruaje, duhet të jetosh me emocionin dhe ndjenjën që një plotësim dëshirash seksuale të fal. Asnjë burrë apo grua nuk mund të pohoj të kundërtën ndaj kësaj të vërtete. Duam të jetojmë shëndetshëm dhe një nga pikat më kryesore të të qënit i shëndetshëm është raporti i marrdhënieve seksuale të jetë sa më aktiv. Unë jam praktik si e përmenda më lart. Kështu jeta vazhdon, dëshpërimet si hyjnë kujt në punë.  As juve. Meqë jemi në këtë bisedë po ju pyes: - Jeni e lumtur?
Natyrisht jam e lumtur, sepse e marr çdo ditë dashurinë. Po ju jeni i lumtur? - iu përgjigja me pyetje.
Lumturia është fjalë që veçon gjendjen e zakonshme nga gjendja më emocionuese. Pas një momenti kur bëjmë dashuri ne jemi të lumtur, e kemi kënaqur trupin tonë, i kemi plotësuar ndjesitë që e karakterizojnë kur ngacmohet truri. Në fund të fundit truri dhe ndjenjat realizojnë reaksionin zinxhir. Edhe nën kostumet e zyrtarëve më të lartë dhe në dukje serioz vidhet dhe përvidhet kjo dëshirë lumturie seksuale. Fasada fsheh qënien njerëzore. Edhe kjo grua në foto këmbeu me mua lumturi plotësimi dëshirash seksuale dhe emocion. Ju interesoheni për jetën e saj, doni të dini të pathënat e jetës që ka kaluar. Vet jeta që ajo kaloj deri sa unë isha me të dhe më tregonte ishte një aventurë e rrezikshme. Mundohesha ta kuptoja ndonjëherë po aq më dukej e pamundur të jetoje me kushtet e saj. Nejse, nejse, e njoha edhe unë kam çfarë kujtoj. Shpesh të kam pyetur: - Ku jeton ajo dhe nuk më keni kthyer përgjigje. E kam një fije të drejte ta di ku jeton.
 Sa rëndësi ka kjo për ju? - e pyeta.
Thjesht për bisedë. Sido të jetë, pavarsisht ku jeton, i takon tjetër kohe. Unë e kisha harruar. Dhe ajo më ka harruar. Jeta vazhdon.



Pse matematika është kaq seksi?

Kjo është pyetja që Profesori i Matematikës, Cédric Villani shtron në takimet e Tij me auditore Profesorësh dhe studentësh si dhe njerëz që jetojnë në të përditshmen me Matematikën.

Matematika është seksi, sepse ajo të tërheq në botën e saj të numrave, shprehjeve, ekuacioneve dhe integraleve deri tek shkalla më e lartë e saj me ekuacione diferenciale, integrale të shumëfishta etj.

Një matematikë seksi di si të të bëj për vete kur ti fillon ta prekësh botën e saj. Ashtu si seksi që ti duhet ta njohësh trupin e partnerit si aq mirë njeh trupin tënd në të njëjtën mënyrë ti prek çdo numër, shenjë, simbol, lidhëz logjike, të panjohur, shkronjë, shprehje, ekuacion deri sa hap pas hapi ti takon pikën kulminante, arrin ekstazën.

Seksi është emocion, ndjesi, pasion, rigjenerim, po kështu është edhe Matematika.

Matematika di të të josh, në çdo lagje të Botës së Madhe që na rrethon, kur ecën Matematika të gjithë kthejnë kokën. Ajo ka një vështrim të butë, një buzëqeshje të ëmbël, me një bukuri, sharm të lindur, me veprimet dhe nazet e saj ajo të fton ta ndjekësh, askush deri më sot nuk ka guxuar ta refuzoj.

Matematika është kaq seksi, sepse ajo të zhbiron, por ti nuk mundesh ta zhbirosh atë.
Ka intuitë, inteligjencë, ka qëndrim të ftohtë, indiferent që të çmmend dhe po aq e zjarrtë, përvëluese.

Të gjithë dashurohen me të por ajo përzgjedh.

Të jesh mik i saj, i dashur, duhet të njohësh mirë kodet  për ta zbërthyer.

Nuk është mendjelehtë. Ajo ka dashnorë të përjetshëm që nga lashtësia deri në ditët e sotme.

Të jetosh me Matematikën duhet durim mbi të gjitha pasion, pasion, pasion.
Ajo luan me durimin tënd, ajo të fton në lojën e saj, lojë e cila kalon edhe vite dhe nuk mund ta fitosh, madje humbet në labirinth, bie në kurth si Matematika di.

Partnerët, të dashurit i ka nga gjithë fushat e shkencës ekzakte dhe shoqërore, janë ata që e ndjekin në jetën e saj.

Seksi dhe Matematika janë me shenjë barazimi.
Çdo numër është, shpreh një simbol, një kuptim. Infiniti, i shtrirë në hapësirë, i vazhdueshëm, i pafundëm. Derivati, integrali me simbolikat e tyre dhe funksionet që mbajnë brenda vetes, ekuacionet, shprehjet të gjitha lidhen me proçesin jetësor si seksi.

Matematika është tabu, si seksi.

Matematika është notë, shkallë muzikore, tingull që jo të gjithë mund ta kthejnë në melodi, është art që jo të gjithë mund ta hedhin në telajo, është poezi që jo të gjithë mund ta shkruajnë, është pikë që ka lëvizjen e saj mbi trup që të eksiton, ashtu si trupi i një femre.Është e panjohura e mijëvjeçarëve që shkruhet në libra e libra e libra, flitet për të, si për seksin flasin.

Mister Seksi, Mister Matematika?

Na ftojnë në botën e tyre të përfolur herë heshturazi, herë me shpërthime vullkanike dhe bota merr Zhvillim.

Seksi dhe Matematika preken, ndjehen, japin emocion, përjetohen dhe Bota në këto momente merr Muzikalitet.

Muzikë, Poezi, Tablo, Hapësirë, Matematikë, Seks.

1 Kommentar:

  1. Emri im është Joana Berankis dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij në shpëtimin e marrëdhënies sime. I dashuri më la sepse isha i matur dhe e kam luftuar disa herë për shkak të pasigurisë, duke mos e parë kurrë pranë asnjë zonje tjetër. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen