Mittwoch, 13. Februar 2019

Poezi nga Vaid Hyzoti (1)

Vaid Hyzoti



















NATA

Kush tha se nata eshte e verber,
Se driten e syrit na vesh me erresire?

Naten, oh naten, ne shihemi me mire!



MOS IK SONTE...

Mos ik sonte, nuk dua te fle!
Rri me mua ta zbardhim kete nate...
Te ma njihnin deshiren, autobuset do prishen,
Ne bie ne gjume,
Nata do me zbardhe!



TAKIMI

Ne takim
me fton çdo ditë nje vajze,
Dhe gjithnjë ftesa më vjen me vonese...
Gezoj se ndihem i dashuruar,
Ndonëse asnjëra s’ka durim te me prese...



IKEN ORA...

Ikën ora, bëhet një minut,
Kur jemi bashkë, e dashur!
Kush e shpiku orën,
Eremit a murg?
Që dashuri
Kurrë s’paska patur!



BINTE SHI...

Vetem une i ndjeva thjerzat e rrufeve,
Kur ike. Hape ombrellen. Binte shi
ate dite...
Sa mire, qe koken s’e ktheve,
se do kuptoje, se as qepallat,
as qerpiket
Nuk janë çader per syte!



E PERNATSHME

Çdo natë mbyll derēn, fik dritën, të mendoj ty
Dhe shtrihem për të fjetur...
Vonë nē ëndërr më shfaqet që derën kam lënë hapur.
I kënaqur zgjas dorën... sa e tmerrshme!
Ti s’paske ardhur!



KU JE...

Imja s’je më.
S’të shoh askund
Prape të kërkoj:
Druaj se mē humb...



PA LOTE

... ja mire tani. Iku gripi, me thua
Dhe syri s’ka lote e eshte plot drite...
Gezoj qe nuk e sheh syrin tim,
Si e rrembush malli per ty çdo dite...



KOHE MODERNE

...dhe puthemi pa u prekur,
lexojme filxhanin e syrit-
pa u pare...
A kane endrra njerezit e vdekur?
Ndahemi duke qeshur,
Fshihemi per te qare...



TI PRET

Ti pret nje peshperime, një ofshame,
Mjafton që unë të flas i pari...
Ç’të të them?
Veç lutje bëlbëzon i varuri...



FEMER FATLUME

Je fatlume qe u dashurove me mua,
Me fat dhe me te madh qe nuk jemi bashke.
Nje jete qe vuaj...por vuajtje e nje burri
Te ruan te bukur,
Siç ishe vajze!



AKOMA JE...

Ç’m’u desh tē zhytesha nē kujtime:
Harruar në cep shpirti, të shoh që ende je!
Më kanë humbur ca mollëza pērkëdhelēse nga gishtat,
Mund të shohësh:
I kam lënë atje?



MERRI

Nga kujdesi i madh, mbaj me sy doren tende te brishte:
Thiken e pirunin kam vene ne qerpike.
Ti çanë guacka
E midhjet percjellë me verë...
E ç’te duhen midhjet?
Ngule pirunin e merr sytë e mi!
Se kurre me nuk do shohin
Bukuri më me vlerë!



...SE ISHA I RI

...Se isha i ri, pa bere njezete
Edhe me vajzat e kisha me lehte
Te merrnim e te jepnim pervelueset puthje...
...Se isha i ri. E tani s'jam me.
Veçse ne mendje s'ka nderruar asgje,

Mallin e puthjeve e ripertyp rrugeve...




HARMONI

Dy dritezat e syrit shohin ne nje pike,
Pa xhelozi per njeratjetren, pa grindje...
Veçse ngahere (sa ngjajne me ne te dy),
Kujtohen se kane hunden
Ne mes te tyre!



SYTE

Lodha syte e mi
Me pune te renda:
Ç'mbledhin diten jashte
I qajne naten brenda!




BIBLA MODERNE

Ne pershtatje te kohes moderne,
Ndryshime po ben dhe Bibla...
Nuk do te jete me e para Fjala...

E para eshte Ulerima!




BOJA

Me magjepsi ngjyre e zerit tend
Dhe shpejt u ndjeva i dashuruar...
Por...pas çdo takimi shihja rrenjet e fjales edhe te renkimeve!

Valle, pse përdor bojē të skaduar?



SA HERE...

Sa here jam i merzitur
Pi duhan;
Kur jam i gezuar,
Pi vere
...s'di pse cigaren
s'e lashe asnjehere!

2013



PO SHTOHEN...

Po shtohen ne bote
Njerezit obeze.
Te uritur per buke,
Te ngopur me shprese...

____
Këto lule i mblodhem në kopshtin e poetit në Facebook

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen