Samstag, 7. September 2019

Edhe znj. Miradie Z. Avdullahi, jep dorëheqje nga kryesia e LKSHM-së

Miradie Z. Avdullahi
Pa dorëheqjeve të njëpasnjëshme të pesë anëtarëve të kryesisë së Lidhës së Krijuesve Shqiptarë të Mërgatës, dorëheqje nga kryesia e LKSHM-së jep edhe letrarja dhe veprimtarja e njohur znj. Miradie Z. Avdullahi. 

Ajo në tekstin e saj të dorëheqjes, thotë:

Jam e shokuar. Më kanë emëruar si anëtare e kryesisë pa më pyetur fare! Prandaj, kërkoj që emri im të hiqet urgjentisht nga çdo dokument zyrtare e publik i shoqatës...


Teksti i plotë i dorëheqjes:

LIDHJES SË KRIJUESVE SHQIPTARË NË MËRGATË / LKSHM

Unë Miradije Z. Avdullahi, antare e Kryesisë së LKSHM, jap:

D O R Ë H E Q J E

Duke i parë skandalet e fundit në këtë shoqatë, në të cilën unë jamë emëruar si anëtare e kryesisë pa më pyetur asnjëri, e që këtë e kam kuptuar nga miq të mi krijues, si dhe mosreagimi i kryesisë pas etiketimit të njerëzve me të kaluar të dyshimtë dhe si pjesë e UDB-së; vendosa të jap dorëheqje.

Pa u thelluar në parregullësitë e përfolura kohët e fundit brenda LKSHM-së, kërkoj nga kjo kryesia qe të fshij emrin tim nga çdo dokument publik e zyrtar i shoqatës.

Miradie Z. Avdullahi
Krijuese / Itali



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen