Sonntag, 8. September 2019

Nga kryesia e LKSHM-së, jep dorëheqje edhe znj. Shenida Bilalli.

Shenida Bilalli
Pas dorëheqjeve të mëparshme të gjashtë anëtarëve të kryesisë së LKSHM, vjen edhe dorëheqja e shtatë. Kësaj radhe, nga kryesia e Lidhjës së Krijesve Shqiptarë, jep dorëheqje znj. Shenida Billalli, kryeredaktore e revistës "Iliria" në Kroaci.

Në tekstin e dorëheqjes, ajo ndër të tjera thotë:

Nuk e kam ditur që jam anëtare e kryesisë në LKSHM, nuk më ka pyetur dhe njoftuar askush, përderisa rastësisht e kam marrur vesh nga disa miq!

Pasi Lidhja e Krijuesve Shqiptarë në Mërgatë është larguar nga misioni që kishte, kërkoj që sa më parë të ma hiqni emrin nga lista e kryesisë së LKSHM-së


Teksti i plotë i dorëheqjes:

Ju informoj se unë Shenida Bilalli, anëtare e kryesisë së Lidhjës së Krijuesve Shqiptarë të Mërgatës, jap:

D O R Ë H E Q J E

Prej shumë vitesh nuk jam e kyqur në aktivitetet e kësaj shoqate - LKSHM-së dhe nuk e kam ditur fare që jam në kryesinë e këtij institucioni.

Me këtë rast, e lus kryetarin e shoqatës z. H. Qyqalla qe të ma heq emrin nga lista e antarësisë dhe e kryesisë së LKSHM-se, sepse asnjëherë nuk kam qenë e ftuar për të marrur pjesë në shqyrtimin e planprogramit dhe realizimit të ideave të përbashkëta.

Në mbledhjen e parë kam takuar krijus të mrekullushem dhe kam prutur që do jemi unik dhe do te perkrahim njëri tjetrin, por tash në shoqatë nuk po i shoh më emrat që figuronin kur ishim të gjithë së bashku.

Me duket se shoqata është larguar nga misioni që kishte, për të bashkuar artistet e mërgatës dhe për të përkrahur veprimtarinë e tyre krijuese.

Ndaj, kërkoj që sa më parë të ma hiqni emrin nga lista kryesisë në LKSHM.

Miqësisht e me respekt,
Shenida Bilalli, regjisore skenariste dhe kryeredaktore revistës "Iliria" në Kroaci.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen