Donnerstag, 18. April 2013

Agim Desku: NË CILIN VARG MBES

 
AGIM DESKU

NË CILIN VARG MBES

Nga cili varg u nisa
Nga cili cep atdheu
Si ta shkuaj këtë varg poeti
Shpirtin si ta rrefej.

U nisa nëpër secilën kohë
Të shëtis botën
Me uratën tënde Mike
Të takohem diku.

Aty ku të rri bukuria
Si hyjni
Si më e bukura
HYRI.

TANAGRA
Më je
Në gjymsmë shpirti
U bëmë
Edhe varg poeti.

E atdheu të lirë
Të dhimbjes se mallit
Që kam Metropoleve
Evropiane.

Kujtoj lulet
Lapidarëve
Të falura
Me shpirt.

Si kujtim lirie
Për secilin varg
A fjalë.

Sa herë falëm
Unë e ti e vargu
Shetisim botës
Falëm edhe fjalë.

Për nënën
Si yll Davidi
Eh se si na rriti
E kaliti.

Si mrekulli atdheu
Më je
Nëna ime
Shqip.

Vargut u bashkuam
Ti lutem diellit
Për pak dritë
Për sytë e tu.

Aty ku jemi
Dritë zemre
Në një botë
Të fshehur
Plot magji.

Sonte
Në cilin varg
Mbeta për ITAKËN.

Fluturuam
Edhe në Çamëri
Ngado ku ka liri
Falem vargje zemre.

Vetëm lotët i morem
Si kujtim të shqipeve
E zanave.

Për një ditë
Të vijnë si vargje
Të lira
Në secilën kohë
Si varg poeti.

Secilën buzëqeshje
E falëm
Si kujtim
Që jemi Pellazgë.

Eh mbi varrin tonë
E duam një yll Davidi
Sebashku
Duam të rritemi
E të vdesim shqip.
Më.18.04.2013

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen