Montag, 15. Juli 2013

Barcoleta


Gënjeshtra

Një burrë po vdiste nga kanceri.
“Babi, pse ju thua njerëzve që po vdes nga AIDS-i?”, - e pyeti i biri.
“Po biri im, pasi të vdes askush s’do të guxojë ta prekë nënën tënde!”, - iu përgjigj i ati.

 
 
Martesa

  -Uh, sa kisha pasur deshire te martohesha me nje vajze, e cila do mengjes do te ma sillte kafene ke krevat, - thote nje pijanec.

  -E une deshiroj ta gjej per grua vajzen e cila çdo natë do te ma sillte krevatin ne kafene, -  thote pijaneci tjeter.  
 
 
 Engjëlli

Djali: Mami, a fluturojnë engjëjt?
Nëna: Po, shpirt.
Djali: Mbrëmë e dëgjova babin duke i thënë kujdestares ‘engjëll’. Kur do të fluturojë ajo?
Nëna: Që nesër, shpirti im.

  
 I dashuri

 Duke ecur nëna me vajzën e saj pranë një parku shohin plot çifte të përqafuara.
Vajza: Mami, a do të kem unë një të dashur?
Nëna: Po zemër, nëse bëhesh vajzë e mirë.
Vajza: E nëse bëhem vajzë e keqe?
Nëna: Atëherë do t’i kesh shumë të dashur.
    
 
 

Deshirat
 
Një serb dhe një shqiptar peshkojnë pranë njëri-tjetrit. Serbi e zë ‘peshkun e artë’.
- Më lësho dhe do t’i plotësoj ty tri dëshira, shqiptarit vetëm një.
Serbi thotë:
- Dëshira e parë: Në Serbi të mos ketë asnjë shqiptar!
- U plotësua – thotë peshku i artë.
- Dëshira e dytë: Në Serbi të mos mund të hyjë asnjë shqiptar!
- U plotësua.
- Dëshira e tretë: Rreth e qark Serbisë të ndërtohet një mur i lartë 400 metra dhe përmes tij të mos mund të kalojë asnjë shqiptar!
- U plotësua.

Pastaj, peshku i artë i drejtohet shqiptarit:
- Cila është dëshira jote?
- A lëshon ujë ai muri? – pyet shqiptari.
- Jo – përgjigjet peshku.
- Atëherë, mbushe deri në krye!
 
 
Borë në Havajë

 Një grua shkon për pushime në Havaje dhe atje takon një të zi, me të cilin fillon romancën. Ajo i kërkon t’ia thotë emrin, mirëpo zezaku gjithmonë refuzon. Pas disa netësh pasionante, vjen koha të kthehet dhe gruaja ngul këmbë për emrin.
  - Në rregull do ta them, por do të qeshësh.
  - Beso, se nuk do të qesh!
  - Quhem ‘Borë’.
Gruaja fillon të qeshë me të madhe...
  - E sheh, e dija se do të qeshësh!
  - Nuk po qesh me ty, po burri im nuk do të më besojë kurrë kur do t’i them se në Havaje ka pasur 25 centimetra borë çdo ditë...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen