Freitag, 26. Juli 2013

Cikël poetik nga Ali R. Berisha



ALI R. BERISHA
 

MË KUJTOHET

Më kujtohet
Kur lexoja poezi lirike
Në lëvoret e drunjve

E poezi epike
Në shpellat e bjeshkës.



LIRIKA E NJË NATE

U bëra mik me natën
Dhe me fatin që mban ngjyrën e saj
Për ta ngarkuar edhe me një poezi
Që kurrë nuk munda ta bëj timen

-Natëziu! - e quajta veten
“Natëziu” - e titullova poezinë
Të shkruar në mesditë
-Natëziu! - më quajti lexuesi

Vuajtjet e poetëve
Nuk po përfunduakan njësoj

Qindra poetë qindra thyerje poetike
Të netzinjve: ata dhe nata
Gjithmonë qajnë njësoj...
Kur vetmia na mundonte shumë
Nata me shpirtin e saj guva-guva
U bë mik me mua t’i lexonte poezitë e mia

Poetët e rrugës nuk flasin më me të
Përse? Kur ata mund të flasin
Me vashat që kthehen nga puthjet

Poetët e kafeneve nuk flasin më me të
u merren mendtë -
S’ka më as trubadurë!!!

Tash unë dhe nata
Ia heqim mërzinë njëri-tjetrit.



 PAS SOTIT

Pas sotit edhe një ditë
Do ta ketë emrin e vet
Me temperaturë të harruar
Pa freskun e shiut

Frymëmarrja merr n’thua
Jetëzon - e në mua
s’lë gjë

Rrugë quhet ajo
Nëpër të cilën kalon dashuria
Nëpër gropat dhe urat e saj

Pas sodit edhe një përqafim
Edhe një ag edhe një gji i freskët.


POEMA MË ÇOI TE LOTI

E lexova poemën që më çoi te loti
Ma çoi nënën prej varrit
Dhe ma solli babën e vrarë për gjak
E m’çoi në një fushë të përgjakur
E m’çoi në guvat e kasolles sime të vjetër
Si në pëllëmbë të dorës

S’mund të rehatohem
Për disa kapërcyelle drite
S’munda t’i shpjegoj kujt se çka kam
As t’i bëj të më kuptojnë

Mirë ka bërë Europa që e zbuti poezinë
Se ishte një ujk i çartur
Kur merrte me u nxe
E me i shti valë prushit poetik

Poetët e rinj kanë shëruar poezinë
E dikurshme të mjerë
Nga gjaknxehtësia
Nga indoktra
Nga manifestet
Nga armiqtë e panumërt
Dhe na dhimbsej që çdo çast
Prisnim t’i dilte shpirti
E të shpëtonte nga lotët
Duke na lënë të ciflosur
Në gotat e spirrëzuara të alkoolit.

 


FITOJANI LIRINË DASHURISË
(Atyre që u përflaken puthjet në buzë)

Vështrimi i afërt i katërantë
i dashurisë
lulëzim ngjyrë-arome

hapet qielli i hapësirtë
rrezet e yjeve në ylber
shikim-shigjetë për të hyrë nën të

dëgjohet një metaforë

përqafime të ngadalta
të dashurisë
mal mal mal

ëndërr e paskaje e dashurisë
gjakimi sy i përdashur
këtu vjen një simbol
tash

s’jam askund ku s’je
je kudo ku jam

nuk do ta pushtoj
asnjë dëshirë
mos ma robëro

dashuria ka fituar
dhe strehuar në ne
ku ndalet fshikullimi

tash
e ka radhën të luajë në piano
me tinguj vështrim
pa lojëçka

siç jemi ne
është dashuria
-është vargu i parë i baladës.


KËNGË E THJESHTË

një shoqe ime e ngushtë
as e gjerë as e gjatë
në të zgjuar të një mëngjesi
pa në dritare një perëndeshë
- perëndeshën e këngës

Zgjohu i tha
Dhe i shkoi pas
Do ta fal një bukuri përbrenda
brenda do ta kesh
nektarin shpirtmbajtës të këngës

Se ç’u bë mikja ime
art dhe robinjë e këngës
se ç’u bë e se ç’u bë

mikja ime e ngushtë
nisi të më shngushtohej
nisi të shperëndeshej
nisi të më - shmikohej

arrita ta këshilloj
- mos u stilizo
se po ia vjedh bukurinë këngës
mos vallëzo kur këndon
se po ia thyen këmbët melodisë

këngës mos ia humb pahun
mos e ndal
le të marrë udhë në lirinë e vet
s’ka nevojë për bukuri të tjera

në një mesditë
në të zgjuar
mikja ime
pa në dritare një shperëndeshë

qau dhoma e zbrazët
qau shumë
për vdekjen e hershme të këngëve.


STINA SI KUJDES

Më fal për stinën
Dua t’i bëj derë një ere
Ku jeton çdo gjë
Do t’i shkoj asaj
Që do të mund t’i marr erë
Era hapësirë shtegu.


DASHURIA QË DASHURON

Vetëm dashuri -
Dashuria ushqen
Pastaj vijnë radhazi
Gjethet, lulet, bletët

Ushqehuni me dashurinë
Ky ushqim të rron
Të rron e të flatron

Dëgjoi ama e dashurisë
Dhe e mori engjëllin folës
Mbi krahët e nderë yll më yll
E flatroi, e flatroi, e flatroi
E flatroi pa zë

E la jetim shikimin e shigjetuar
Në kurmin e cepëndrrës
Të njërës prej Rinave tona

Mirë e ka!
E vë dorën në zjarr

Se mirë e ka – tha vuajtjetari
Dhe kërkoi ndjesë
Për këngën e përgjysmuar
Për lotin

Një shikimdehur
Nga habia përgjaku buzën
Në gotën e spirruar
Kur dëgjoi vargun

Vetëm dashuria dashuron

I dashuri
I njërës prej Olimbive tona
S’deshi të besonte se engjëlli
Ka rrëshqitur
Nga krahu në fluturim


PIKAT NË SHI

Pikat në shi
Shfletim fletësh të një qershie
Hijesorja e oborrit

A thua do të mund të shkruaj një varg
Nga ajo që po shoh
Në gjethin e rënë kaq herët

Asnjë fjalë
Asnjë zë

Qershia tash do të mbesë këtu
Nëse kam nevojë
Mund të lëviz vetëm unë
Shihen pikla në shi vese
Fryrë nga një erë

Unë tani
këtu ku gjendem tani, në fshatin tim

as e shoh pikën e shiut si filxhani
as e shikoj gjethin të gjallë as të rënë
as e shikoj erën kur fryn

Ja: m’u bë, s’di se çka,
T’u shes mend njerëzve
Që u takoj


PUTHJA OSE JAM

Natës i humbi hëna
floku i vashës
nuk e gjeti

Djalit i humbi kënga
Syri i vashës
nuk e gjeti

Puthjes i humbi rruga
E mori hëna përdore
Dhe vashës afër ia çoi.

 


PIKU VARGU

Piku vargu -
Ra në lotin e vashës

E mori trimi
Që të mos i lëndohet
Dhe ia fluturoi
Majë bjeshke
Atje ku vallëzojnë poezitë.


MË THUAJ

Më thuaj
Sytë e mi
- janë një apo dy

Më thuaj
Malli im
- fëshfërit apo bubullon

Më thuaj
Pse gjumi im
-nuk di gjuhën e mashtrimit

Për hatrin tim -
Shko vraje ujkun!
Atje në dimrin e maleve
Atje ku bishat krehin pyjet
E nuk i lënë rehat degnajat e gjata
Si flokë të vashave.


NËPËR TYTËN E VARGUT

Dëgjo
Nëse s’ke dëgjuar
Se lotët e tu
I kam kaluar
Nëpër grykën e vargut
Le të vuajnë edhe të tjerët
Për fjalët e rrëmbyera
Që mbysin dashurinë
Urinë
Dhe
Inë

Kujtoje ditën
Kur të kam quajtur
Diell dhe hije.




PIKAT KËRKON JETË

Kam parë terrin
Natën dhe mandatën

Tash shoh njeriun
Njeriun dhe Njeriun
Djallin, perëndinë
Le t’k’naqdurojnë sytë
Fillimditën traditën
E (këtij) vendi të “grytë”!
Tek Ura, tek ura –
Vraponi burra burra!
Përmbajtja e tretë
Nisja me fushqetë
Ndër lumenj dhe gurra
Pika kërkon jetë


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen