Freitag, 24. August 2018

Tufë me vargje të poetit dhe atdhetarit Alush Canaj

Alush Canaj

Me rastin e 66 - vjetorit të lindjës


ËNDRRA NË KRAHËT E ERËS

Fusha mbylli sytë
edhe qielli
me këngë t`kaltra.
Vrik erdhi gjumi
më çoi te lumi
era në breg
me mori mbi flatra.

Fluroja fushës,
fluturoja malit
sikur me raketë!
Pylthit me lulëkuqe
vizitova një mollëkuqe
n`pallat të zambakut
në katin e tretë.

Peshqit në det
më mësuan not
te i Dashurisë Kep.
As vetë nuk e di
si rashë në thellësi.
Kur më puthi nëna,
unë: sa një plep!

(1969)



ÇKA I DUHET LULES

Lules i duhet uji,
pa ujë s`mund të rritet.
I duhte edhe dielli
n`luhare të kolovitet.

Ndonjë flutur e kopshtit
krahët me pranverë,
t`ia puthë faqet pikaloshe
kur t`i shkon në derë.

Nuk bënë pa puhizën
që shetitë nëpër fushë,
e freskon me shami t`vet,
e gicilitë në gushë.

Një dorë e vogël piktori
i duhet lules laureshë,
ta pikturojë nga dritarja
saherë të buzëqeshë.

(1971)



FLAMURI MBI KULLË

Më ndjekun ujqit
për flamurin mbi kullë.

Copa-copa do të më bajnë
si drenushën e pafajshme,
nëse më kapin në maje të lisit.

Ulurojnë,
lisin duan ta rrëxojnë
po rranjet e tij thellë në Iliri.

Si lumi kur del nga shtrati
zemërimi rritet e rritet
plasin nga inati
Flamuri mbi kullë valvitet.

Kallnor, 1972



FLAMURI S`BIE

Ujqit edhe ditën ulurojnë,
duan të na frikësojnë.

Shqiponja jemi ne,
mbi ta bëhemi rrufe.

Dikush edhe vritet,
flamuri s`bie. Valvitet.

Kallnor, 1972




MRËMË E PUTHA LIRINË

Mrëmë 
e pashë në ëndërr 
Lirinë.
Ishte si manushaqe,
e putha në faqe.

S`kaluam as dy hapa
qentë na lehnin prapa.

S`di si u afruan,
Prangat na i vunë.

(1971)



TE TIRANA

Te Tirana 
Nana, 
edhe motër Zana.
Atë dimër na ndanë
e lisat i vranë. 
Më s`mund të duroj, 
andej do të fluturoj,
aty, ku e kam Nanën, 
e motrën time, Zanën, 
Mëmëdheun, 
Skënderbeun. 
Nëse ujku më vjen pas 
do ta vras.

(1970)



NËNA SHQIPËRI

Atje larg në veri
Nëna ime Shqipëri
si ylber me shtatë ngjyra
lule e çelur, më e mira.
E kam dritë, e kam xhan
korbat e zezë prej saj më ndanë.
Oh, sa keq! U bubu,
AJO pas malesh - unë këtu
Zog do t`bëhem të fluturoj
Nënën time ta takoj
ta puth në faqe si dikur
t`i them në prehër : U bëra burrë.
Ujq e dhelpra më vijnë pas 
dashuri e Nënës do t`i vrasë.

(1970)

Nga libri "Mbrëmë e putha lirinë"

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen