Montag, 2. September 2019

Pas D. Kosumit dhe S. Fetiqit, dorëheqje jep edhe Muhamet Luma.

Muhamet Luma

Pas dorëheqjeve të z. Dan Kosumi dhe znj. Sevëme Fetiqi,  ish-themelues dhe anëtarë të kryesisë; nga Lidhja e Krijuesve Shqiptarë në Mërgatë, jep dorëheje të parevokueshme edhe anëtari tjetër i kryesisë, z. Muhamet Luma.

Njëherit, z. M. Luma jep dorëheqje pëfundimisht edhe nga anëtarësia e këtij institucioni.


Teksti i dorëheqjes:



E nderuara Kryesi e Lidhjes se Krijusve Shqiptare ne Mergate-LKSHM.

Të nderuar miq,

edhe pse ka kohë që nga paknaqësitë me punën organizative udhëheqëse, jam larguar dhe nuk jam aktiv në LKSHM, dhe ka kohë që dorëheqjen time ja kam paraqitur edhe kryetarit, deri më sot nuk kam asnjë përgjigje nga kryesia. Duke i parë zhvillimet që nga themelimi e deri me tani, sidomos pas skandaleve që e kanë përcjellur shoqatën kohët e fundit, unë jap

DORËHEQJE TË PAREVOKUESHME

nga Anëtari i kryesisë dhe anëtarësia e LKSHM.

Speyer, Gjermani - 02.09.2019
Muhamet Luma




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen